Vriendschap of zelfrespect: moet ik mijn eigenwaarde opofferen voor de groep?
Een vriendschap van veertig jaar staat op het spel, maar de prijs voor het behoud is inmiddels te hoog geworden. Moet ik mijn eigenwaarde opofferen om de lieve vrede te bewaren, of kies ik voor mezelf en riskeer ik de totale eenzaamheid?